Middelfart Kommune
Middelfart kommune havde behov for et IT-system, der kunne hjælpe med at rydde op i data og holde øje med, at deres datapolitik løbende blev overholdt – og derfor blev Adoxa den oplagte løsning på deres udfordring.
Adoxa var den helt rigtige løsning
Middelfart Kommune er allerede på forkant med mange gode tiltag i forhold til at højne deres datakvalitet i organisationen. Men som processerne skred fremad var det hurtigt meget tydeligt, at der var brug for et værktøj til at hjælpe dem i mål med oprydningen.
Det var et krav; at løsningen skulle understøtte flere forskellige kilder, herunder både ESDH-systemet eDoc og en række mere generelle programmer fra f.eks. Microsoft.
Her passede vores løsning, Adoxa, perfekt ind - og kommunen valgte en on-premise løsning, da den passer bedst til deres nuværende strategi.
En kommunes brugere udfører mange forskellige opgaver, og derfor er der rigtig meget at holde styr på.
Her kan et system som Adoxa monitorirere de forskellige systemer, og give brugeren direkte besked om, at der f.eks. er sat forkerte adgangsrettigheder på en sag eller se at et ‘løst’ dokument allerede er journaliseret samt meget andet.

Ryd op i dine data med Adoxa
Adoxa er din digitale assistent til at sikre automatisk GDPR-compliance og høj datakvalitet.

Adoxa hjælper hele vejen rundt
Når en kommune eller andre organisationer ønsker at forbedre sin GDPR-compliance og datakvalitet, er det vigtigt, at systemet hjælper ”hele vejen rundt”.
Med Adoxa har vi fokus på, både at finde de steder hvor der er problemer, men også sørge for, at kunden hele tiden kan følge med i udviklingen.
Adoxa har både indbygget ledelsesrapportering og mere udførlig statistik, hvor en leder eller data-ansvarlig hele tiden kan følge med og se hvor der er behov for at sætte ekstra ind.