Kundecase

Midwich

Midwich revolutionerer sin dokumenthåndteringsproces med Dynamics 365, understøttet af DXC og Formpipe.

Midwich transformerer dokumenthåndtering med Formpipes Lasernet-løsning

Midwich er en førende handelsdistributør af teknologiløsninger, som udvikler kommercielle tilbud inden for AV, IT og dokumentløsninger til hospitalitybranchen, sundhedsområdet, detailhandel, uddannelse, private virksomheder og den offentlige sektor.

Som en del af Dynamics 365-implementeringen var Midwich på udkig efter en løsning, der kunne hjælpe dem med at administrere en række outputdokumenter, herunder fakturaer, indkøbsordrer og klientudtalelser i flere juridiske enheder og på forskellige sprog. Ved hjælp af Formpipes Lasernet Output Management-løsning har Midwich revolutioneret, hvordan forretningsdokumenter oprettes for at imødekomme kundernes behov.

midwich-woman-and-man-with-vr-glasses
speedometer

Hurtig installation og klar til brug

Installation, konfiguration, træning og udvikling blev afsluttet inden for 9 måneder.

binoculars

Transparens

Viser korrekte kundeoplysninger baseret på transaktioner i henhold til den korrekte valuta.

computer

Design dokumenter helt enkelt

Implementer designændringer inden for få minutter uden behov for programmering.

midwich-video

Samarbejde er nøglen til succes

Implementeringen blev afsluttet på ni måneder - fra installation og konfiguration til træning og udvikling. Overgangen har gjort det muligt for Midwich at digitalisere udgående kommunikation med kunder og samtidig hjælpe dem med at importere data med lethed og præcision.

DXC og Formpipe arbejdede sammen med Midwich om løsningens distribution, konfiguration, dokumentudvikling og træning, hvilket gav kunderne intern ekspertise til at udvikle og ændre dokumenter. Lasernet Output Management-løsning kan oprette, distribuere og arkivere forretningsdokumenter i alle formater (e-mail, fax, PDF, PDF / A, EDI, XML) for at imødekomme kundernes behov på en både intelligent og struktureret måde.

Udfordringer med standardfunktioner

Måden en virksomhed kommunikerer udadtil på er afgørende for at blive taget seriøst og opnå succes. Et hvilket som helst forretningsdokument kan skabe og forbedre en virksomhedsidentitet, men det er altafgørende at vælge den rigtige løsning, som let kan imødegå de udfordringer der kan være ved ændring af formater, medier og ERP-systemer. 

Midwich havde et meget specifikt output-krav til sine kunders regnskaber, hvilket var nødvendigt for at vise nøjagtige bankkontooplysninger baseret på valuta og kundeordre. Dette funktionalitetskrav er ikke en del af standardrapportkapaciteten eller de underliggende tabelstrukturer.

Midwich stod også over for funktionalitetsudfordringer ved brug af standard SQL Server Reporting Services (SSRS), fordi det manglede fleksibilitet til at håndtere det nødvendige niveau for ændringer. Som et resultat måtte Midwich tilpasse outputdokumenterne i Dynamics 365, hvilket viste sig at være både arbejdskrævende og meget dyrt.

midwich-team

En omkostningseffektiv og let anvendelig løsning

DXC Technology, en Microsoft Gold-partner, anbefalede Lasernet som en god økonomisk løsning til at tackle deres udfordringer. Lasernet er en markedsledende skræddersyet input- og outputstyringsløsning og giver Midwich mulighed for at understøtte krav fra kunder via modulbaseret software.

Overgangen til Lasernet gav Midwich den bedste løsning til at afspejle deres virksomhedsidentitet i dokumenter, der er adresseret til kunder såsom kontoudskrifter, fakturaer, indkøbsordrer mm. Ved at bruge Lasernet er processen med at oprette specifikke dokumentformater, især kontoudtog, blevet meget lettere. Det har også gjort det muligt for Midwich internt at designe og redigere dokumenter hurtigt og omkostningseffektivt.

Fordelene ved overgang til Lasernet

Lasernet tilbyder markedsledende funktioner til design af forretningsdokumenter. For Midwich har det fuldstændigt ændret den måde som de kommunikerer deres brand udadtil på deres forretningsdokumenter.

Lasernets intuitive træk-og-slip-grænseflade betyder, at designændringer kan implementeres på få minutter, hvilket giver en meget fleksibel metode til oprettelse af forskellige typer dokumenter. Forretningsdokumenter kan sendes til Midwichs eksterne interessenter og kunder ved hjælp af et design, der tilpasser sig deres brandidentitet og tilbyder et mere fleksibelt og skræddersyet format end standardfakturaen tilgængelig via Dynamics 365.

 

Implementeringen af ​​Lasernet giver også Midwich andre fordele på den lange bane. Løsningens flersprogede kapacitet gør det muligt for Midwich at genbruge skabeloner med forskellige tillæg og sprog. Dette gør det muligt at rulle ud til andre juridiske enheder på få dage i stedet for uger eller måneder.

"Støtten fra Formpipe og DXC har været meget tilgængelig og imødekommende," sagde Stephen Power, chef for projektledelse i Midwich, om overgangen til Lasernet og støtteniveauet, der blev ydet under implementeringen.

"Der er nogle nøglemedlemmer i konsulentteamet, der er tidligere AX-konsulenter med lang erfaring med Dynamics 365, som har hjulpet os med at få en større forståelse af, hvad der kan gøres med Lasernet."

Læs mere om Lasernet:

Vil du dykke dybere ned og få mere information om vores services?