Devoteams årlige rapport over det danske ESDH-marked er landet – og her vurderes de mest centrale leverandører og løsninger. Vores løsning, Acadre, placerer sig for 10. år i træk igen i toppen af feltet.
I Devoteams rapport har de samlet et stærkt felt af 12 ESDH-/ECM-leverandører, som leverer løsninger til de offentlige og private virksomheder på det danske marked. Løsninger bliver vurderet på disse parametre:
Hver løsning vurderes på en score fra 1 til 10 på hver af de forskellige parametre, og igen i år ligger Acadre i toppen af analysen for kommunale og regionale ESDH-løsninger.
Acadre scorer højt på alle 10 parametre, og gør sig især positivt bemærket med sin brugergrænseflade, søgning, integration til Microsoft Office 365, rapportering med overblik samt på samarbejde og produktivitet.
Kilde: Devoteamrapport 2022
Vi er utrolig glade og stolte over vurderingen og placeringen af Acadre blandt de mange andre gode ESDH-systemer på markedet – specielt fordi løsningen fylder meget i vores virksomhed:
”Det er altid dejligt med lidt anerkendelse. Det må man da så sandelig også sige at Acadre får i Devoteams nye ESDH-rapport. Med noget der minder om topkarakterer på alle måleparametre, er det svært ikke at blive en lille smule stolt over den løsning, som fylder så meget i vores arbejdsliv” udtaler Salgsdirektør, Kim Sørensen.
I Devoteams rapport belyser de blandt andet, at Acadre er en dyb ESDH-løsning, som har over 200 forskellige moduler og integrationer og dermed kan systemet understøtte de fleste af kundernes behov. Løsningen har en intuitivt og brugervenligt interface, og så kan systemet desuden tilgås fra alle mobile enheder, hvilket giver kunden mulighed for at benytte ESDH-løsningen, når behovet opstår.
Devoteam skriver ligeledes følgende: ”Acadre er et fleksibel ESDH-system og kan nemt tilpasses den enkelte organisations behov. Løsningen giver også kunden mulighed for at tilpasse startsiden i dens widget store, så brugeren har let adgang til de funktioner i Acadre, som er væsentlige for brugerens arbejdsgang.”
Udviklingen af Acadre står aldrig stille og fremtiden byder på mange spændende projekter her i Formpipe.
Der tilføjes konstant nye integrationer til løsningen, ligesom vi hele tiden forbedre samspillet med fx O365, den fælleskommunale rammearkitektur og Formpipes øvrige univers af digitale løsninger (ikke mindst Digital Signering og mødeapplikation).
Fakta om Acadre
Acadre er vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem, der sikrer korrekt journalisering og dokumenthåndtering, hvor der samtidig er 100% styr på virksomhedens data. Med ESDH-løsningen er det muligt at sende data, filer og dokumenter rundt i organisationen, til andre systemer samt andre organisationer og borgere med garanti for, at sikkerheden er i top.