En dag i Acadre-brugernes tegn
Hvert år afholder vi Acadre Brugerklubdag, som er en dag kun for vores Acadre-kunder. På denne dag er der fokus på at give dem et indblik i, hvad der kommer af opdateringer i Acadre, men også hører på vores kunder og deres meninger omkring ESDH-systemet og dermed sparer med dem omkring forbedringer og input til fremtidige ændringer.



Opgradering af Meeting Management platform med inddragelse fra vores brugere
På dagen havde vi bl.a. et indlæg omkring vores Meeting Management platoform, som trænger til en opgradering og derfor ønskede vi brugernes input til, hvad denne opgradering skulle indeholde. Forud for eventet havde vi sendt en spørgeskemaundersøgelse ud omkring løsningen, hvor 66 af vores brugere havde meldt tilbage med mulige ændringer og et ønske om at være en del af udviklingen fremadrettet.
I år afholdte vi Acadre Brugerklubdagen den 18. maj på Brogaarden i Middelfart - lige i midten af vores kundekreds, hvor 20 repræsentanter fra forskellige kommuner rundt om i landet deltog.


Hvad synes vores Acadre-brugere om dagen?
Vi har udspurgt nogle af vores Acadre-kunder, som deltog på dagen omkring deres motivation for at deltage på dagen, hvor Randi Tøndering fra Kolding Kommune synes, at Brugerklubdagen er en god måde at komme tættere på Formpipe og andre kunder, som også anvender Acadre samt have medindflydese på systemet, hvor hun siger følgende:
"Dagen står i Acadre’s tegn lige fra nye tiltag og til de ting som måske ikke fungerer så godt. På dagen har vi så mulighed for at komme med ros og ris. Jeg synes, at det er en god mulighed for at have medindflydelse på Acadre" udtaler Randi.
På Acadre Brugerklubdagen har vi lagt et program for dagen, som tages udgangspunkt i, hvad der sker på Acadre-fronten, men samtidig ønsker vi at give plads til at vores kunder kan netværke og vidensdele på kryds og tværs, hvor Randis 3 takeaways fra dagen lyder på:
"- Nye tiltag i Acadre 22.1 – fedt at der endelig sker store ting i Acadre Web
- Meeting Management – det bliver en spændende rejse.
- Networking – det manglede jeg efter to år."
Er du Acadre-kunde og ESDH-ansvarlig, men har aldrig deltaget i Brugerklubdagen, så kan du måske overveje det til næste år, hvor Randi opfordrer andre Acadre-kunder til at deltage og udtaler følgende:
"Hvis du vil have inspiration eller indflydelse på Acadre eller det som foregår rundt om systemet, synes jeg du skal deltage på Brugerklubdagen" udtaler Randi.
Vi er utrolig glade for at så mange af vores kunder havde lyst til at deltage i dagen og vi glæder os til at se jer til næste års Acadre Brugerklubdag.
Fakta om Acadre – ESDH-system
Acadre er vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem, der sikrer effektiv digitalisering, korrekt journalisering og styr på data. Alt sammen, så du kan høste de digitale gevinster af ESDH-arbejdet og sende data rundt i organisationen, til andre systemer, organisationer og borgerne - med ro i maven hver eneste gang.
Acadre er skræddersyet til kommuner og offentlige organisationer. Det er vores kunder, der bestemmer flow og funktioner i løsningen og os, der sikrer at løsningen hele tiden er up-to-date med tidens krav og behov. Det betyder naturligvis også, at du har meget konkret indflydelse på, hvad dine penge bruges på, og hvordan vi bruger vores tid.
I starten af 2022 lancerede vi den nyeste version af Acadre, som byder på et hav af nye moduler, der er up-to-date i forhold til vores kunders behov og ikke mindst moduler, der følger med digitaliseringen.