Detailhandel
Dokumenter med aktuelle brands, der følger tendenserne, oprettet og distribueret af dig
Dit brand er det eneste, der betyder noget
I detailhandlen, der er under konstant forandring, kræver det ofte en krystalkugle at forudse kundernes adfærd. Dit brand er betyder alt, men det er vigtigt, at du strømliner alle dine forretningsprocesser for at sikre, at du er en del af fremtiden.


Det handler om det personlige præg
Detailhandlen er ikke nem, de dage, hvor du blot satte din stadeplads op, og så kom kunderne strømmende, er en saga blot. Uanset om din handel foregår online, i en butik eller begge dele, skal det hurtige tempo og kundernes konstant ændrede krav imødekommes.
Kunderne er krævende, og detailhandlerne forventes at levere stadigt højere grad af service for at tiltrække og fastholde kunderne. Selvom de sociale medier er en fremragende måde at markedsføre nye produkter og opbygge et brand, kan det også være en torn i øjet, idet en utilfreds kunde kan vælge af fremsætte deres synspunkter på deres foretrukne sociale medie.
Detailhandlen udvikler sig konstant, og det samme gør kunderne. Kravet om at levere og samtidig reducere omkostningerne har aldrig været højere.
Forandring er uundgåelig
Menneskelig interaktion med kunderne er faldende, men på trods af det skal detailhandlere være på forkant med, hvad kunderne tænker for at vinde kundernes handel og forhåbentlig også deres loyalitet. Branding skal opretholdes på et niveau, der er højere end nogensinde før, for at sikre, at kunderne vender tilbage igen og igen.
Engang var levering fra dag til dag kronen på værket, men nu tilbydes kunderne i stigende grad levering samme dag. For mange detailhandlere er det praktisk talt umuligt, og de vrider deres hjerner for at finde ud af, hvordan de kan finde, pakke, behandle og levere varer inden for få timer.
Forsyningskæderne strammes for at reducere omkostningerne og forblive konkurrencedygtige. At sikre, at forretningskritiske dokumenter, såsom fakturaer, forsendelsesetiketter og stregkoder, oprettes korrekt er ikke nogen nem opgave, da ét svagt led kan få hele processen til at bryde sammen. Dokumenter, der er nøjagtige og let genkendelige, sparer tid, penge og hjælper med at sikre kundetilfredshed.


Friedman’s Home Improvement
“Today, Lasernet is producing all of our customer-facing documents that enable our branding to be consistently maintained across the enterprise,”
– Richard Marano, Vice President of Information Technology, Friedman’s Home Improvement.
Beskyt dit brand
I mere end 30 år har Lasernet leveret løsninger til dokumentstyring og hjulpet detailhandlere som dig med at levere brandede dokumenter, som kunderne genkender med det samme. Du har arbejdet hårdt for at etablere dit brand, så hvorfor ikke prale med det? Dokumenter, der er flot formateret, og som viser dit logo og dine brandfarver med korrekt placerede, koncise oplysninger, taler stærkt til kunderne.
Vi fostår detailhandleres behov for nemt at kunne generere virksomhedskritiske dokumenter. Uanset dit ERP-system kan Lasernet hjælpe dig med nemt at oprette en købsordre, der er simpel, nøjagtig og nem at læse. Vi kan også sikre, at den leveres med det samme, hvilket sikrer, at du får dine varer fra leverandørerne i tide og korrekt.

See it in action right now with our new 'Demo on Demand' video library.
Med Lasernet kan vi holde alt kørende, lige fra dit backoffice til levering af varer. Fra oprettelse af brandede, perfekt formaterede dokumenter fra enhver ERP-løsning til generering af stregkoder, forsendelsesetiketter og retursedler.
Vi står klar til at hjælpe dig med alt, hvad der kræves for at få succes hos kunderne. Tag ud på rejsen sammen med os og folk som Freidman's, Georg Jensen, og flere andre. For mere information, kontakt os her.
Læs mere om de produkter, der er en del af vores løsning for detailhandlen:
Vil du vide mere?
Vil du booke en demo? Udfyld formularen til højre, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Du er også velkommen til at kontakte os direkte – klik på knappen nedenfor.